Badanie kompetencji sprzedażowych

615,00 

Badanie odbywa się online. Każdy zgłoszony przez firmę uczestnik dostanie zaproszenie z linkiem gdzie wypełni test. Badanie trwa ok. 30 minut.

Kategoria: Tagi: , ,

Opis

Wiele osób zajmujących się sprzedażą chce mieć jak najlepsze wyniki i każdy posiada w różnym stopniu rozwinięte kompetencje. Poznanie mocnych i słabych stron daje możliwość świadomego korzystania z posiadanych atutów i określa kierunki rozwoju. Informacja zwrotna wskazująca najszybsze ścieżki wzrostu własnej efektywności, dla większości ambitnych handlowców jest na wagę złota.

Siła poszczególnych kompetencji wymagana jest na różnym poziomie w zależności od procesu sprzedaży, w którym funkcjonuje dany handlowiec. Łatwiej rozwijać równolegle 2-3 kompetencje niż 18 na raz. To wymaga wiedzy na temat zarówno swojego obecnego profilu, jak i określenia właściwych priorytetów. Kompetencje można rozwijać w różny sposób. Warto wybrać ten, który daje najszybsze i największe efekty.

Jeśli chciałbyś określić swój aktualny profil kompetencyjny.

Jeśli twoja firma ci tego nie udostępnia, a dla ciebie jest to warte inwestycji.

Jeśli chcesz mieć nie tylko mapę rozwoju, ale również świadomość swoich mocnych stron,

To prawdopodobnie jest to produkt dla ciebie.

Dla osób spoza sprzedaży prospecting w przypadku firmy zdobywającej rynek i firmy broniącej swojej pozycji w warunkach oligopolu jest równie istotny. Sprzedaż mydła do hotelu i do sieci hipermarketów to zwykła sprzedaż mydła. Sprzedaż prostych polis ubezpieczeniowych niewiele różni się od sprzedaży kompleksowych zabezpieczeń przeciwpożarowych bezpośrednio na inwestycje. Decydując się na wybór narzędzia, warto tez uwzględnić to, kto tego narzędzia używa. Na gitarze Fender stratocaster grał David Gilmour z Pink Floyd i ja. Dzieli nas przepaść!

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz więcej informacji, czekamy na kontakt: Emilian Wojda tel.: 602 488 333, email: emilian.wojda@be-y.pl

Ważne jest też kto przeprowadza sesję informacji zwrotnej. Na pewno warto zainwestować w rozwiązanie, w którym osoba omawiająca raporty i wskazująca kierunki rozwoju ma duże doświadczenie w sprzedaży. Która wychwyci niuanse i specyfikę zarówno branży, jak i kanału dystrybucji oraz dokona omówienia raportu badania kompetencji.