Korepetycje z zakresu zarządzania sprzedażą

290,00 

Sesje telefoniczne lub wideokonferencje. Możliwość spotkania w biurze klienta.

Opis

Jeśli jesteś:
a) Dyrektorem Sprzedaży
b) Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży
c) Ambitnym Handlowiec
d) Prezesem/Właścicielem małej firmy handlowej
e) Dyrektorem jakiegokolwiek działu chcącym lepiej zrozumieć sprzedaż.

I czujesz, że standardowe szkolenie nie przybliży Cię do odpowiedzi na Twoje pytania, bo:
a) Albo jest zbyt ogólne
b) Albo zbyt teoretyczne
c) Albo nie dotyka kwestii, które Cię interesują
d) Albo odbywa się w nieodpowiednim czasie

Jeśli nie chcesz od razu wchodzić w rozbudowane procesy coachingowe lub mentoringowe skorzystaj z formy korepetycji*. Nie jest niczym zaskakującym, ze nawet dobrzy uczniowie z matematyki przed egzaminem wykupują kilka godzin korepetycji np. tylko z trygonometrii. Nie dziwi nikogo zakup kilku godzin konkretnych konwersacji z angielskiego przed ważnym spotkaniem. Dlaczego nie wykorzystać tej sprawdzonej formy w zagadnieniach sprzedażowych?

Kiedy potrzebujesz pomocy w konkretnym zadaniu, które chciałbyś skonsultować, a nie masz z kim.
Kiedy nie bardzo wiesz jak się za coś zabrać, a sprawa jest w miarę pilna.
Kiedy chcesz się po prostu upewnić, czy dobrze myślisz.
Kiedy potrzebujesz rozwiązania, które ktoś już sprawdził w praktyce.

Możesz skorzystać z korepetycji.

Ile razy stoisz przed dylematem:
a) Jak dopasować strukturę działu do nowej strategii? Twojego działu, a nie ogólnie.
b) Jak przekonać ludzi, aby chcieli korzystać z CRM? Zasady można przeczytać, ale lepiej podpytać kogoś, kto już zrobił to wielokrotnie z sukcesem.
c) Masz zróżnicowany zespół i nie wiesz jak go zintegrować?
d) Chcesz wprowadzić nowe standardy pracy i masz wątpliwości?
e) Musisz dokonać nowego podziału na regiony, chciałbyś pokonać własne obiekcje i opór ludzi?
f) Masz przed sobą trudną rozmowę i chciałbyś ją wcześniej przećwiczyć? Klient/ Szef/Podwładny/Współpracownik
g) Masz tarcia z innym działem, chciałbyś porady jak poprawić komunikację?
h) Każą Ci wprowadzić nowy produkt, do którego sam nie jesteś przekonany?
i) Zastanawiasz się jakie KPI’s dobrać do oceny realizacji celów?
j) Potrzebujesz dokonać segmentacji klientów spójnej ze strategią i chciałbyś przedyskutować właściwy dobór kryteriów?
k) Właśnie Cię awansowali, zastanawiasz się jak zdobyć zaufanie będąc w nowej roli?
l) Raporty niewiele Ci dają, chciałbyś je zmienić i zastanawiasz się, jak powinny wyglądać?
m) Chcesz mieć kontrolę nad handlowcami a brzydzisz się GPS
n) Chcesz zmienić system bonusowy dla klientów?
o) Chcesz zmienić system premiowy dla swoich handlowców?
p) Chcesz opracować jakiś konkurs dla PH?
q) Chcesz skutecznie upomnieć swojego najlepszego handlowca?
r) Rozpoczynasz pracę w nowej firmie? Nie wiesz za co się zabrać i jak?
s) Planujesz spotkanie z pracownikami, chciałbyś skonsultować jak je najlepiej przeprowadzić?
t) Jak pokonać bariery wprowadzenia zmiany, którą planujesz?
u) Jak uporządkować portfolio produktów?
v) Jak zwiększyć rentowność sprzedaży? Twojego zespołu, a nie jakiegoś hipotetycznego.
w) Jak uporządkować system rabatowy? Mając konkretnych klientów w konkretnym środowisku konkurencyjnym.
x) Jak zwiększyć skuteczność promocji? Problemem jest formuła promocji, czy ludzie? U Ciebie nie musi być tak samo, jak u innych.
y) Chcesz rozwinąć swoją konkretną kompetencję? Uwzględniając Twoją osobowość, żeby Ci nie wmawiano, ze możesz być kimś zupełnie innym?
z) Jak uruchomić nowy kanał dystrybucji?

Obszarów jest tyle ile dni w roku. Szkolenia pokażą Ci jak jeździć samochodem, ale czy dzięki nim jesteś dobrym kierowcą? Musisz swoje kilometry wyjeździć. Jak wychodzić z poślizgu może Ci jednak ktoś podpowiedzieć. Taką role przyjąłem jako doświadczony menedżer sprzedaży. Zajmuję się konkretnym problemem.

Godzina konsultacji 290 PLN

Po dokonaniu płatności umawiamy terminy sesji telefonicznej lub wideokonferencji.

*Usługa „Korepetycje” polega na udzieleniu wskazówek ułatwiających rozwiązanie problemu w trakcie rozmowy konsultacyjnej. Usługa nie przewiduje dostarczania żadnych raportów, ani innych pisemnych dokumentów. Nie jest też ukierunkowana na podanie konkretnego finalnego rozwiązania. Zlecenie przygotowania konkretnego rozwiązania można zrealizować poprzez usługę „Doradztwo”, którą należy wcześniej uzgodnić pomiędzy stronami i podpisać stosowną umowę.